:pop:title/>

Table



Παρασκευή 31 Αυγούστου 2012

ΓΕΙΑ ΣΑΣ ΚΟΡΙΤΣΑΚΙΑ ΜΟΥ..ΕΦΤΑΣΕ Η ΩΡΑ ΝΑ ΠΑΡΩ ΚΑΙ ΕΓΩ ΤΗΝ BB CREAM ΤΗΣ Garnier.
ΤΗΝ ΠΗΡΑ 8 ΕΥΡΩ ΑΠΟ ΤΟΝ ΜΑΣΟΥΤΗ.
ΑΡΚΕΤΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ.
ΠΗΡΑ ΤΗΝ ΑΠΟΧΡΩΣΗ LIGHT,ΚΥΚΛΟΦΟΡΕΙ ΣΕ 2 ΑΠΟΧΡΩΣΕΙΣ 02-LIGHT & 03-MEDIUM.
ΛΟΙΠΟΝ Η BB Cream Η ΑΛΛΙΩΣ Blemish Balm, Blemish Base, Beblesh Balm ,Beauty Balm ΥΠΟΣΧΕΤΑΙ ΟΤΙ ΚΑΝΕΙ ΤΑ ΠΑΡΑΚΑΤΩ: 1)ΚΑΛΥΠΤΕΙ ΓΡΑΜΜΕΣ & ΑΤΕΛΕΙΕΣ 2)ΦΩΤΙΖΕΙ 3)ΕΝΥΔΑΤΩΝΕΙ ΟΛΟ ΤΟ 24ΩΡΟ 4)ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΕΙ ΑΠΟ UVA/UVB- SPF15 ΚΑΙ 5)ΔΙΝΕΙ ΟΜΟΙΟΜΟΡΦΗ ΟΨΗ.
ΕΓΩ ΤΗΝ ΔΟΚΙΜΑΣΑ ΤΟ ΠΡΩΙ ΚΑΙ ΟΝΤΟΣ ΠΡΟΣΦΕΡΕΙ  ΚΑΛΥΨΗ, ΣΑΣ ΤΗΝ ΠΡΟΤΙΝΩ ΑΝΕΠΙΦΥΛΑΚΤΑ.ΑΝ ΘΕΛΕΤΕ ΠΕΡΑΣΤΕ ΚΑΙ 2 ΣΤΡΩΣΗ ΓΙΑ ΤΕΛΕΙΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ,ΑΝ ΕΧΕΤΕ ΜΕΓΑΛΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΚΟΚΚΙΝΙΛΕΣ Η ΣΠΥΡΑΚΙΑ ΠΡΙΝ ΒΑΛΕΤΕ ΤΗΝ ΚΡΕΜΑ ΒΑΛΤΕ ΚΟΝΣΙΛΕΡ.ΔΟΚΙΜΑΣΤΕ ΤΗΝ ΠΡΩΙ ΓΙΑ ΕΝΑ ΑΝΑΛΑΦΡΟ ΜΑΚΙΚΙΑΖ ΚΑΙ ΒΑΛΤΕ ΜΟΛΥΒΙ,ΣΚΙΑ, ΜΑΣΚΑΡΑ ΚΑΙ ΕΝΑ ΚΡΑΓΙΟΝ Η ΛΙΠ ΓΚΛΟΣ!!!
ΑΥΤΑ ΑΠΟ ΕΜΕΝΑ ΤΑ ΛΕΜΕ ΣΥΝΤΟΜΑ ΚΟΡΙΤΣΑΚΙΑ ΜΟΥ...ΧΧΧ 
 

4 σχόλια:

  1. Έχεις βραβειάκι!!!

    http://egokaiesuomorfesmazi.blogspot.gr/2012/08/lovely-blog-award.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. τη χρησιμοποιω απο τοτε που βγηκε κ προσφατα πηρα κ αυτη που απευθυνεται σε λιπαρα δερματα -που ειναι ακομα καλυτερη για μενα λογω τυπου δερματος-
    εχω να πω οτι απο τοτε που ξεκινησα να βαζω εχω κοψει το μεικ απ παρα μονο σε καμια πολυ ιδιαιτερη εξοδο .
    το γεγονος οτι με βοηθησε να μη βαφομαι εντονα κ να μην σκεπαζω το δερμα μου εφερε κ αλλο καλο καθως βελτιωθηκε κ η οψη του δερματος μου..ενα 'μυστικο' υπαρχει κατ εμε
    προσοχη στην ποσοτητα θελει πολυ λιγο γιατι αλλιως κανει πολυ ασχημη γυαλαδα κ μετα απο λιγο το αισθανεσαι τοσο εντονο που σε ενοχλει κ ειδικα αν εχει ζεστη γινεται ανυποφορο...
    πολυ ωραια αναρτηση :)
    φιλιαα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. γλυκεια μου ευχαριστω για την συμβουλη.εγω εχω μικτη επιδερμιδα αλλα μου στεκετε καλα.ηθελα να παρω και εγω την νεα ΒΒ αλλα δεν ειχε εδω πρεπει να παω στην πολη :(( αλλα που θα μου παει θα την δοκιμασω.xxxx

      Διαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Blogger Tricks